We hebben een aantal huisregels in acht genomen zodat we onze kostbare tijd zo goed mogelijk kunnen besteden aan onze klanten.
- Bij SIA Hairdesign werken wij uitsluitend op afspraak.
- We hebben een druk schema en daarom is op tijd komen van belang. Wanneer u 15 minuten of later verschijnt op uw afspraak dient er een nieuwe afspraak gemaakt te worden en brengen wij 50% in rekening.
- Een afspraak kan 24 uur voor aanvang kosteloos geannuleerd worden. Daarna brengen wij 50% in rekening.
- Bij een no-show brengen wij 100% in rekening.
- Wij adviseren na een behandeling het haar te verzorgen met de producten van REF of BHAVE. Wordt dit niet gedaan kunnen wij geen garantie geven op de kwaliteit van het haar en de kleur. Het gebruik van andere producten is geheel op eigen risico.
- Toch niet helemaal tevreden over het resultaat? Alleen wanneer dit binnen 10 dagen na de behandeling aan ons word doorgegeven kan dit (indien de oorzaak bij ons ligt) onder service worden opgelost.
- Wij nemen verschillende voorzorgsmaatregelen in acht om de kleren van onze klanten te beschermen tijdens een kleurbehandeling. Wanneer door warmte of andere redenen door de klant zelf ervoor wordt gekozen de kapmantel af te doen tijdens de behandeling is schade aan kleding volledig op eigen risico. Wanneer hier geen sprake van is geweest en er toch schade aan kleding is ontstaan verzoeken wij dit binnen 2 weken nadat u bij ons in de salon bent geweest aan ons te melden. Klachten die later dan 2 weken aan ons gemeld worden kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen. Mocht u binnen de garantie vallen verzoeken wij een mail te sturen naar info@siahairdesign.nl met de foto van de ontstaande vlekken en een bon of factuur van het aankoop bedrag. Wij zullen dan kijken voor een passende oplossing.
- Als mens zijn we allemaal gelijk, we vertegenwoordigen alleen andere rollen. Bij SIA gaan we daardoor ook altijd respectvol met elkaar om.
Bedankt voor uw begrip.
Liefs Team SIA Hairdesign